Pdr okumaktan pişman olan var mı, psikolojiye mi geçmek daha mantıklı olurdu sizce?

Arkadaşlar ben pdr 3. Sınıf öğrencisiyim. Ve bu bölümü okuduğum için pişmanım. Psikoloji ve pdr tercihleri yaptım ve pdr geldi bana. Ama biz çocuk bakıcısından başkası değiliz. Ne tedavi hakkımız var ne bir şeyimiz. Okulda çocuk gözetmenliği yapıyormuşuz biz. Sadece dert dinleyip cümleyi değiştiriyormuşuz bu kadar bizim yaptığımız şey. Ne psikoloji gibi tanı tedaviden gidebiliyoruz ne de gerçekten bir bilimle uğraşır gibiyiz. Okulda öylece oturacağız. Valla psikoloji okuyun arkadaşlar okuyacaksanız benim için çok geç 24 yaşına gireceğim bu yıl ve özelde okuyorum yani daha bölüm değiştiremem:(

Pdr okumaktan pişman olan var mı, psikolojiye mi geçmek daha mantıklı olurdu sizce?
Cevapla