Eski üniversite lise yıllarını anılarını özleyen var mı en güzel anınız hangisi?

şu an anason şarkısını dinliyorum:) her geçen yıl birer birer masadan eksiliyor dostlar Lise zamanında Cansu diye kız arkadaşım vardı sınıf zaten 40 kişi en arka sırada oturuyoruz ders edebiyat hoca hiç kalkmaz masadan yoklama alınca ders anlatır biz yere geçer otururuz sessizce sohbet eder yemek yerdik orada

Üniversite en güzel anım da arkadaşıma bir erkek tehdit etmişti biz de tüm kızlarla toplanıp adımın dükkanını başladık adamı rezil etmiştik üniversite de oda arkadaşlarımla kavga ederdim ses çıkıyor diye ya da onlar ederdi ertesi gün kahvaltıya gelicek misin diyip sarılırdik birbirimize:) ah ah aile gibiydik

Şimdi hiçbiri yok evlendiler bazıları bazıları da iş hayatına atıldı artık kimse yok

Eski üniversite lise yıllarını anılarını özleyen var mı en güzel anınız hangisi?
Cevapla