öğrenciliğimi her anlamda değerlendirmek istiyorum
şu an sadece belediyeden bedava yemek yiyerek ve spotif yı öğrenci kullanarak değerlendirdim
iş kurada geç kaldım (cahildim)
öğrenciliğimi her anlamda değerlendirmek istiyorum
şu an sadece belediyeden bedava yemek yiyerek ve spotif yı öğrenci kullanarak değerlendirdim
iş kurada geç kaldım (cahildim)
Sürekli içlerinde olmana gerek yok, fırsat buldukça.
İşine yararsa yaz.
Ücretsiz kurslar felan varsa yazıl. Örneğin bilgisayar kursu, sertifika alırsın.
Dia’cım merhaba 😊 19 yaş tam “deneyip yanılma” yaşı, sakın geç kaldım falan deme 🙈 Daha yolun çok başındasın.
Öğrenciyken en güzel fırsatlar bence kulüpler, Erasmus ve gönüllülük çalışmaları 💫 İnsan tanırsın, network yaparsın, CV’den çok karakterini büyütür. Hocalarınla iyi ilişki kur, soru sor, proje peşine düş, çekinme. Bir de bol bol şehir dışı ucuz seyahat, konser, tiyatro, kitap… Kendine yatırım yaptığın her şey gerçek fırsat işte 🎓✨
Cevap
1Cevap
bolca çalışmak
25 olmadıysan bi de pasaport çıkar ben kacirdim bunu
sadece defter parası veriyorsun onu da biriktir. olsun nereden geleceği belli olmaz bi bakarsın gidersin
ne kadarlik alırsan 10 yıllık al gitsin. 1300 kısır sadece defter parası ödeyeceksin. ben 25 yaşında kacirdim bunu
ne kadar aldıysan o süre bitene kadar geçerli. ama öğrenciyken almaya çalış her şeyden faydalan
nüfus vatandaşlıktan pasaport randevusu al ve parani öde sadece defter parası sonra randevuya iki biyometrik fotonla git hemen veriyorlar 1 haftaya geliyor pasaport ama ilk bi nüfus müdürlüğüne git öğrenci olduğunu söyle ordan yaparlar belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?