Ne ask var ne is var, 25 yas sendromu bu mutsuzluk hissi nasil gececek 😞?

Gerçekten ne aşk yaşadım hayatımda nede sevildim nede doğru düzgün bir iş bulabildim hep bir terslikler oldu hep Hersey kötü oldu başlasam bile yaşım 25 oluyor bıktım artık :(

Ne ask var ne is var, 25 yas sendromu bu mutsuzluk hissi nasil gececek 😞?
Cevapla