Psikolog seans odasında kahve yasak deyince danışanın kalkıp gitmesi normal mi sizce 😅?

Merhaba, ben psikologum. Bugün bana yeni bir danışan çocuğu için geldi, ebeveyn görüşmesi için geldiler. Anne ve teyze gelmişti. Seansa 20 dk geç kaldılar. Kadın gelince “merhaba canım” dedi bana😅sonra seans odasına geldi, asistanım da “çay kahve içer misiniz?” Dedi. Onlar da kahve istediler. Ben de “maalesef kahve ikram edemeyiz, seans odasına yiyecek içeçekle girmiyoruz ama su ikram edebilirim” dedim. Asistan kız işe yeni girdiği için bilmiyordu bunu. Kadın da öyle mi ozaman biz hiç oturmayalım” dedi ve kalktı gitti😄 ben de tamam dedim. Arkalarından bir şey demedim. Bence ben haklıyım ama yine se insanın bir modu düşüyor. Körpe bir psikologum ve bu durumla ilk defa karşılaştım. Dışarıdan bakan bir göz olarak değerlendirin

Psikolog seans odasında kahve yasak deyince danışanın kalkıp gitmesi normal mi sizce 😅?
Cevapla