30 yaşındayım, iş hayatında bu kadar stres ve mutsuzluk yaşamak normal mi 😔?

30 yaşındayım evlenecegimi düşünmüyorum iş hayatında da işe gireli yedi gun oldu patron hata yapanı kovucam diyor cok mutsuzum geçen sene iki kere işten kovuldum erkekler bana gıcık oluyor durduk yere laf atıyor taklidimi yapıyor yani şöyle düşünün düz yolunuza devam ediyorsunuz biri geliyor size laf atıyor gitmeye çalışıyorsunuz gelip sizi bıçaklıyor ben napiyim söyleyin şimdi zaten hadi evliliği de geçtim bari para kazanayım üzerimde birsey var sanki

30 yaşındayım, iş hayatında bu kadar stres ve mutsuzluk yaşamak normal mi 😔?
Cevapla