28 yaşındayım kpss mi çalışsam yoksa evlilik mi düşünsem siz olsanız ne yapardınız?

Kendi düşen ağlamaz bu yaşıma kadar çok bocaladim atanamadim hayatımda hiç arkadaşım bile olmadı boşa geçen yillarim oldu kendime aciyorum artık bu yaştan sonra evlenmeliyim diye düşünüyorum evlilikten korkan biriyim ama kpss çalışmak mantıklı mı bilmiyorum

28 yaşındayım kpss mi çalışsam yoksa evlilik mi düşünsem siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla