Sevgilim cerrah, exi savcı; ben bankacıyım, yanında kendimi eksik hissetmem normal mi 🥶?

Adam cerrah ve benden önceki sevgilisi de savcıymış, hep statüler yüksek maaşlar falan konuşuluyor ben üniyi yarıda bıraktım bankada çalışıyorum, her fırsatta iltifat ediyor çok beğeniyorum falan diyor ama eziliyorum yA o da umursar mı yoksa bana olan aşkından kör mü şuan🥶

Sevgilim cerrah, exi savcı; ben bankacıyım, yanında kendimi eksik hissetmem normal mi 🥶?
Cevapla