Oyuncu olmak istiyorum orta seviye bi oyuncu boyum sıkıntı olur mu 166-167 tip aynı profilde ki gibiyim olur mu sizce nasıl?

Gidip ajansa yazılmayı düşünüyorum izin günüm 1 gün haftada bir en azından giderim figuranlık yaparım
Oyuncu olmak istiyorum orta seviye bi oyuncu boyum sıkıntı olur mu 166-167 tip aynı profilde ki gibiyim olur mu sizce nasıl?
Cevapla