Üniversiteyi uzatan öğrencilere hocalar neden ön yargılı ve düşük not veriyor?

Üni döneminde son günlerim. Bu güz döneminde mezun olacağım. Fakat üniyi uzattım ve birkaç dersi tekrar aldığım için hem aynı sınıfta olduklarım hem aynı bölümde olduğum insanlar arkamdan konuşuyor. Hocalar ise notlarımı yüksek vermıyor. Mesela ben 1 aydır üzerinde uğraştığım ödevden 75 aldım. Diğerleri 2 saatte yaptıklarını ve 100 aldıklarını söylediler. Sonrasında hocalara mail atıyorum çoğu dönüş yapmıyor.

Birçok olumlu özellikle ilişkilendirdiğimiz üniversite ve hocaları neden böyle?

Hukuken arasam mı diyorum da hakkımı malum türkiye de yaşıyoruz bir işe yaramaz diyorum. Sizce hepsini salıp bir şekilde mezun olmaya mı bakmalıyım?

Üniversiteyi uzatan öğrencilere hocalar neden ön yargılı ve düşük not veriyor?
Cevapla