Üni döneminde son günlerim. Bu güz döneminde mezun olacağım. Fakat üniyi uzattım ve birkaç dersi tekrar aldığım için hem aynı sınıfta olduklarım hem aynı bölümde olduğum insanlar arkamdan konuşuyor. Hocalar ise notlarımı yüksek vermıyor. Mesela ben 1 aydır üzerinde uğraştığım ödevden 75 aldım. Diğerleri 2 saatte yaptıklarını ve 100 aldıklarını söylediler. Sonrasında hocalara mail atıyorum çoğu dönüş yapmıyor.
Birçok olumlu özellikle ilişkilendirdiğimiz üniversite ve hocaları neden böyle?
Hukuken arasam mı diyorum da hakkımı malum türkiye de yaşıyoruz bir işe yaramaz diyorum. Sizce hepsini salıp bir şekilde mezun olmaya mı bakmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer