Kız kardeşim lisede kimyadan sürekli sınıfta kalıyor, hoca yüzünden ne yapmalıyız 😕?

şu an kız kardeşim Lisede sınıfta kaldı kalacak tek dersten kalıp duruyor bu ders kimya. Sorduğum zaman sorunun hoca olduğu ve sınıfın yarısının kaldığını söyledi. Bu hocanın tek yaptığı kitaptan okumak. Anlattığına göre şimdi özel ders alsa bile çok geç çünkü hiçbir şey öğrenemiyor ama 6. Üniteye varılmış ne yapmalıyım bilmiyorum?

ayrıca bu hoca yüzünden önceki senelerde sınıfta kaldı. Bu arada şikayet ettik pek bi sonuç yok hocayla konuşacağız deniliyor?

Kız kardeşim lisede kimyadan sürekli sınıfta kalıyor, hoca yüzünden ne yapmalıyız 😕?
Cevapla