Siyasete mi yönelmeliyim yoksa KPSS ile memurluk mu daha mantıklı olur?

Aralık ayında 25 yaşıma girdim. 2023 yılında üniversiteden mezun oldum zaten okuduğun bölüm ve üniversite çok değil onun farkındayım. Mezun olduktan sonra biraz çaycılık vs. gibi işleri yaptım. 1 ay kadar bir depoda çalıştım ama orayı yapamayıp çıktım çünkü hızlı olmak ve el becerisi gerekiyordu bunlar bende biraz eksik olduğu için çıktım. 2025 Mayıs ayında askere gittim Kasım'da döndüm. Şu an iş arıyorum ama illa beyaz yaka olacak diye bir şey yok bir fabrikadan haber bekliyorum ama yapabilirmiyim tam emin değilim. Ailemde Kpss çalış biz sana destek oluruz sınava kadar maddi konuları kafana takma gibi şeyler söylüyor benimse ortaokul yıllarından beri siyasete İlgim vardır severim yani. Şu ana kadar herhangi bir siyasi parti üyeliğim, toplantılara katılmışlığım , çevrem çok yoktur ve birazda utangaçım. Ülkenin bazı sorunlara çözüm bulmak isteyen sadece ülkem ve ülkemin insanı için hizmet etmek isteyen birisiyim. Yani siyasete girsem ve yükselsem bile kendim için değil ülkemin tam bağımsızlığı, ülkemin insanlarının daha iyiye gitmesi, güçsüzlerin de sadece insan oldukları için değerli olduğu fikrindeyim. Normalde pek kimseye danışan birisi değilim ama bu platforma bu soruyu sormak istedim. Siz ne düşünüyorsunuz? Ne yapmam benim için daha uygun olur

Siyasete mi yönelmeliyim yoksa KPSS ile memurluk mu daha mantıklı olur?
Cevapla