YKS’de tip mi yazmaliyim yoksa Almanya ve ABD icin hemsirelik mi daha mantikli?

şu an yks hazırlanıyorum tıp istiyorumdum ama bazı şeyleri düşününce ve arastirinca emek maaş olarak tr deki hemşire ile birlikte en rezalet meslek yks 20k 6 +4 zorunlu görev derken 10 11 sene okul okucam ve işin kötu meslek hayatı da hiç bir zaman rahat olamayacağım ama bir yandan yks 150k hemşire olsam sonra almanya +abd yapsam hayatım kurtuluş abd de hemşireler 3 4 sene sonra 15k dolar alıyor hem de sadece 36 saat çalışarak hafta tr doktor olsam 70 saat çalışacağım abd hemşirelik demek ailemi ve kendimi kurtarırım sanırım hemşirelik daha mantıklı...

YKS’de tip mi yazmaliyim yoksa Almanya ve ABD icin hemsirelik mi daha mantikli?
Cevapla