Daha 3. yılında öğretmenlikten emekli olmak isteyen var mı, ben ne yapabilirim 😂?

Öğretmenliğe atandım 3 yılımı çalışıyorum 🤣🤣 ve artık çok yoruldum emekli olmak istiyorum ne yapmalıyım

Daha 3. yılında öğretmenlikten emekli olmak isteyen var mı, ben ne yapabilirim 😂?
Cevapla