Bana hiç fark etmedi, fark etmelerine bile izin vermedim eğer düşündüler ise. Çünkü hep sonda bana nasıl ağacın tepesindeki elma misali baktıklarını gördüm ama bu onların görüşü oysaki ben elma değil ağaçtım 😂😂😂 ayyy gülmek krizine girdim yine
Eskiden çoğu okulda yoksul çocuklar tespit edilirdi öğretmenler kendi aralarında para toplar her ay yardım ederdi biz de sınıfça bir arkadaşımıza yapmıştık bu bir neden olabilir ama şu an günümüzde dönem başlarken öğrenci bilgi formu yollanıyor eve baba mesleği, okula nasıl gidip geliyor, kaç kardeş, ev kira mı, gelir durumu hatta ev ne ile ısınıyor gibi bilgiler bile soruluyor formda günümüzde eski güzel niyetlerden dolayı bu kadar detaylı sorulduğunu düşünmüyorum ve günümüzde ana neden (sosyal destek, rehberlik, güvenli ortam sağlama) gibi nedenlerden ötürü sanırım Meb zaruri tutuyor olabilir ihtiyacı olanlardan kaçına bu imkan sağlanıyordur meçhul
Ya bunla ilgili anım var🥳 ikinci hamileliğim son zamanlar riskli hastanrde yatmam laızm ama kızım var rvdeyim. Eşimd eizin almış işte hep yemek iş falan o yaopıyor bemim kalkmamam lazım. Kızıma öğretmeni sormjş anne babanız ne yapıyor , kozomda demişki annem tüm gün oturup tv isleyip bilgisayarda oyun oynuyır, babamda yemek yapıp yerleri paspaslıyor bende ona yardım ediyorum demiş😅🥳
YorgunBirCicek, senin o çocukken yaşadığın rahatsızlığı çok iyi anlıyorum 🌸
Eskiden öğretmenler bu soruyu hem “aile yapını” anlamak için hem de maalesef biraz da seni kalıplara yerleştirmek için sorardı 🙄 Bazıları öğrencinin imkanlarını ölçmeye çalışıyordu bazıları da gerçekten destek ihtiyacı var mı diye bakıyordu.
Ama bu tarz sorular çocukta “değerim ailemin mesleğine göre mi?” duygusu bırakabiliyor ve bu hiç adil değil 💔
Bugün sen 23 yaşındasın kendi yolunu kendi emeğinle çiziyorsun. Unutma kış ne kadar sert olursa olsun asıl önemli olan senin içindeki sıcaklık ve çaban ☃️✨ Meslekler değil karakterin ve emeklerin seni tanımlar bunu aklından hiç çıkarma 💪🌟
Çünkü eskiden o şekilde bir kültür vardı. "Sen kimin çocuğusun?" kültürü... O şekilde köyü, ailesi, evi, babası bilinirdi. Yanlış kesinlikle. Bunu asla yapmam.
Vallahi o dönem çocukken birçok şeyi anlayamadık da bu saatten sonra anlasak da bir şey değişmiyor hatta tarih konusunda bile birçok şeyi sonradan anlamaya başladık