İş yerinde neden birine yüz verince astarını istiyor?

2 pozisyon altımda bir kizla gayet samimiydik bende oyle tittle ayrimi yoktur. Ama olmasi gerekiyormus sanirim ben ona LAN ya da BUYUK HARF kullanmadigim halde wp dilinde bana o sekilde konusuyor.

Acikcasi disarida gorusmedigim biri ve sirkette herkes grubuyla takiliyor diye ben de onlarla takiliyorum ama saygisizlikta geliyor biraz. Sınır cizmeliyim sanki, samimiyetin dozunu aşan insanlara

İş yerinde neden birine yüz verince astarını istiyor?
Cevapla