Hemsirelik okumak kotu bisey mi onu okusam sanki cevremdekiler garip karsilayacakmis gibi geliyo neden kotu gozle bakiyolar ki?

Oda diger meslekler gibi kutsal meslek bence alın teri var bazen cok uzuluyorum degerli bi meslek mi neden yardimci gibi goruyolar bu meslegi tıp ayri hemsirelik ayri bi meslek toplum neden boyle goruyo anlamis degilim

Hemsirelik okumak kotu bisey mi onu okusam sanki cevremdekiler garip karsilayacakmis gibi geliyo neden kotu gozle bakiyolar ki?
Cevapla