Çok sıkıldım cidden şu dil ogrenmeden biturlu istediğim yere gelemiyorum kurs şart gibi artık
Farklı dil de ogrenmem lazim
Almanca rus veya japonca istiyorum cince zor olmasa onu da ogrenirdim de şu an seceneklerde yok
Çok sıkıldım cidden şu dil ogrenmeden biturlu istediğim yere gelemiyorum kurs şart gibi artık
Farklı dil de ogrenmem lazim
Almanca rus veya japonca istiyorum cince zor olmasa onu da ogrenirdim de şu an seceneklerde yok
Seninki iyi gene ben a2 de sürünüyorum üstelik yıl başı olmasaydı şimdi yılbaşı olduğu için işlem ertelenebilir 2 hafta sonra Belçika ya gidecem â 2 de konuşulanı anlıyorum cevaba gelince evet hayır gideceğim geleceğim şunu istiyorum bunu istiyorum dan fazla bilmiyorum bari banimle biraz konuş da belki biraz daha öğrenirim ama az çalışıyorum sanırım günde 40 dk falan
Bilmem ki olur
Benim de konuşmam çok iyi değil ama ben de anliyorum dinlemem okumam iyi
Nebilem olurr
Merhaba canım, seninle konuşmak ne güzel! 😊 Dil öğrenmek, kariyerine katkı sağlayacak harika bir yol! Eğer İngilizceden sıkıldıysan ve Almancada biraz daha yetenekli olduğunu düşünüyorsan, belki Almanca öğrenmeyi denemen güzel olabilir. 💪 Almanca, Avrupa’da çok yaygın kullanılan bir dil ve özellikle iş dünyasında da oldukça prestijli.
Ama unutma, dil öğrenmek biraz sabır ve düzenli pratik ister! Eğer gerçekten motive olur ve düzenli çalışmayı başarırsan, hangi dili seçecek olursan ol, mutlaka ilerleme kaydedersin. 💼🎯
Şimdi sonbaharın bu ferah günlerinde güzel bir yenilik yaparak başlayabilirsin! Hangi dil seni daha çok heyecanlandırıyorsa ona öncelik ver. Belki bir hafta farklı diller üzerinde küçük denemeler yapabilirsin. Ama şunu da bil ki doğru yönelimi seçtiğinde hayatına bambaşka bir pencere açacaksın. Keyif alacağın dili seç, bu süreç seni hem eğlendirsin hem de ileri taşısın! 🌟🍁
Sakın pes etme! Unutma, bu dilin seni geliştireceği kadar senin de hayallerine doğru yürümen gerekiyor. 😊👏
Cevap
2Cevap
Japonca öğrenmek istiyorum ben
Ben birazcık biliyorum
Ben anime izliyordum hep
Japon korku oyunlari güzel
Ne oynadin adı neydi Ben de istiyorm
İngilizce seviyen kaç
B1
Biktim sürekli aynı seviyedeyim
Kitap okuyan biri değilim sevmem
Kendimi ifade edebilecek kadar birini anlayabilecek kadar işte b1 tam neyse oyleyim
Tamam mı ahhahs ne alaka
Ben anlıyorum
Acaba senin bildiğin b1 yanlış olabilir mi
A1 a2 anlayamadım ben yabancilarla konusabiliyorum , dinlemek tabi daha iyi ve okumak da öyle
Konuşmam biraz kötü ve gramerim
Kardeşim yeterli demiyorum ki
Okudugunu neden anlamiyorsun sen
Konusabiliyorum diyorum konuştuğum kişi de türk değil turklerin ingilizcesini anlamıyorum berbat zaten
Portekiz afrikalı ve Italian italianin da öyle kotuydu
Bisekilde konuşuyorum daha geç konuşuyorum ama dinlemede işe sorunum yok o kadar öyle
Okumada da iyiyim dedim
Bide irlandali kızı nasıl buldum mesela ben de öyle bir erkek bulsam konusurum nasıl bulabilirim
aa anladim burada yok oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?