Rapor alırken bile acaba arkamdan laf söylerler mi diye dusunuyorum siz de öyle mi?

Mobbing o kadar içimize işlemiş ki cekiniyordum sorumluya yazmaya annemler yaz dedi de yazdim

Rapor alırken bile acaba arkamdan laf söylerler mi diye dusunuyorum siz de öyle mi?
Cevapla