Işimi değiştireyimmi yoksa diğer paralı işe mi gideyim? Çok kararsızım🥺?

Yasım 25. Ben boyner gibi vüyük magazada calısıyorum yanş hersey var kiyafet makyaj takı vs cok buyuk. Oyle sadece tek gorevin musterılerle ilgilenmek. Fakat sozlesmem ocagın 31 de bitiyor. Uzatacaklarını soylediler ama daha belli degilmis Ocagın ortasında haber verecekmıs. Bu cok gec ama. Bende baska yer basvurdum gozlukcude. Ve alırız seni dediler. Ama ordada sorumluluk cok kendime gubenmıyorum işte hep ozguvensiz bi kızdım. Aslında yuksek potansıyelım var ama kendime guvenemıyorum birtürlü. Neyse işte şuanda (yurtdısındayım) 1600€ kazanıyom 160 saat calısıyorum ayda. (çok az 3 sene okulunu okudum spnucta) ve bu yemi işte 1800 kazancam ayda bide 1 maas ek olarak yılın sonunda verıyolar. Ustelik 1500€ butcem var gozluk ıstedıgımı alabilirim ordan onlar veriyo.
sımdı asıl soru şu:şuanki işim beni full timeden part time yapacak yani 160 saatden 130 saat yapacak ya da 140 ve buda demek oluyor param 1300falan olucak. Sozlesme 1 yıllık olucak sadece.1 yıl bittikten sonra tekrar uzatırlarmı? Bilmem.. Yeni yer ise 6 ay deneme surecını gectıkten sonra sınırsız sozlesme yani kolay kolay kovulamazsın. Kovulman icin ciddi sebeb lazım yani calmak vs gibi yoksa kovamazlar. İşte bugun gittim deneme olarak gosterdıler işleri ne falan. Ya orada durdum nebilim mustrı yoksa sadece duruyosun oda sıkıcı değil mi? Abim Gencsin parası ıyı olan yere git diyor 1300 neye yetecek istedigin gibi kıyafet falan alamazsın dıyor Ama ben kalben olarak kendi iş yerime sakız gibi yapıştım kaldım adamlar uzatmak istemıyp ben yapışıyorumoyle işte siz olsanız naparsınız? Gozlukcude ya sıkılırsam? Ayrıca orada sadece 3-4 kisı var sıkıcı olmaz mı? Ve dedigim gibi musterı yoksa duruyon sadece. 10 saat nasıl gecicek? Mesela bizde musterı yoksa nebilim toparlarsın etrafı ya da fiyat yapıstırırsın bişey bılırsun ılla kocaman magaza. Ne dusunuyosunuz? Okdr kararsızım ki

Işimi değiştireyimmi yoksa diğer paralı işe mi gideyim? Çok kararsızım🥺?
Cevapla