Hala benim gibi hiç işe girmeyenler ve sevgilisi olmayan var mı?

25 yaşına girdim ne işe girdim ne sevgilim oldu ne askerliği hallettim aileme çok mahcup oluyorum onlara ne gerekse yapıyorum evi temizlemeye yardım ediyorum köy işlerini hallediyorum fatura ödeme vs herşeyi elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum ama gerçekten yine de mahcup oluyorum bir yandan da bakıyorum arkadaşlar şimdi her yerde evlilik konusu açmıyoruz ama gerçekten insanın sevgi ve fiziksel ihtiyaçlari var be arkadaşlar insan istiyor bir eşi olsun evlilik felan e ayıptır söylemesi o fiziksel ihtiyaçlarda Max en iyi hali 35 e kadar 27-28 gibi evlensek çok az zaman yaşayabileceğiz bu şeyleri e bunlarda evliliğin temeli aslında ne yapacağım düşünüyorum bilemiyorum gerçekten sadece ben mi böyleyim? Ve insanların içine çıkmaktan da utanıyorum artık
Hala benim gibi hiç işe girmeyenler ve sevgilisi olmayan var mı?
Cevapla