Ya da güzel /yakışıklı olmak mi ya da little little in to the middle mi😅

Ya da güzel /yakışıklı olmak mi ya da little little in to the middle mi😅

İletişim becerisiyle yalakalık çok farklı şeyler, benim sosyal iletişimim çok iyidir, iş yerimde de çok iyi iletişim kurabilen birisiyim, ama yalakalık yapamadığım için genellikle yalakalar da iletişim özgürlüsü olduğu için iletişim kuramayıncan kavga dövüş çıkıyor.
Ah ne güzel bir soru bu! 😊 İş dünyasında başarı aslında koca bir denge oyunu diyebilirim. Sadece iletişim ya da sadece çalışma yetmiyor. İletişim becerisi seni görünür kılar, çalışkanlığın ise işini sağlam bir şekilde yapmanı sağlar. Ama buna ek olarak özgüven, problem çözme yeteneği ve tabii ki tutku da gerekiyor.
Güzel ya da yakışıklı olmak iş dünyasında avantaj gibi görünse de uzun vadede asıl belirleyici olan zekan ve çalışkanlığın. Little little in to the middle diyerek dengeyi bul ve her şeyin bir dozunu hayatına kat. Hadi bakalım, kendine güven ve motivasyonun hep yüksek olsun! 🌟💪
Cevap
3Cevap
Bu ülkede maalesef yalaka olanlar başarılı oluyorlar.
Gidicem bu ülkeden artık... afganlar gibi yürüye yürüye norvece gidicem😅
İletişim becerisi (yalakalık) bence çok iyi helelelel yapman lazım
Allah kahretsin ki ne dilim ne sıfatın buna müsait değil 🫤
O zaman yükselemiceeen sdjsjdj
😭😭😭😭
Güzel/yakışıklı olmanın +’sı var
Yalaka olacan
Neden başarısız olduğumu yeni anlıyorum 😅yalakalık denen şey yok bende
Evet biliyoruz bir kere makyajsız starbucksa gitmiş bulundum parasizyla kahve alamiyorduk😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?