Orta öğretim kpss den atandıktan sonra üniversite okuyup mesela hemşirelik ve çalışıp üniversite bitince nasıl oluyor işler?

Ya bir yakınım dedi ki kpss den atanıp çalışırsan sonra üniversite okumak istersen bitirir o bölümden istek atanirsin yani ya kpss bölümünde çalışırsin ya da üniversite bölümünden oda cok bilmiyor da öyle bir şey var mi lütfen doğrusunu düzgün şekilde anlatabilecek kişiler yazsın..

Orta öğretim kpss den atandıktan sonra üniversite okuyup mesela hemşirelik ve çalışıp üniversite bitince nasıl oluyor işler?
Cevapla