5 ay sigortasiz maassiz calistirildim. Ustune mobbinge ugradim. Hakkimi aradim ama vermiyorlar.
Bu saatten sonra calismak istemiyorum.
Evlilik de istemiyorum.
5 ay sigortasiz maassiz calistirildim. Ustune mobbinge ugradim. Hakkimi aradim ama vermiyorlar.
Bu saatten sonra calismak istemiyorum.
Evlilik de istemiyorum.
Cevap
4Cevap
deneyin baş vuru yapın
Sende bi sıkıntı var derim
Neymis sıkıntım?
Iki sene kimse almadi ise bi umutniste
Carem yok
Hicbirsey
Kimse donmuyor baskalarini aliyorlar zaten
Iki yil issiz kaldim yeter artik pes ediyorum
Bu ay son defa deneyecem basvuru yapcam yilbasinda is bulamazsam intihar edecem
Evet
Dedigin gibi sorun benim. Bu kadar insan is bulurken bunlari yasamak anormal
Ne yapcam baska
Is yok para yok. Gelecek yok. O kadar oku yuksek muhendis ol ama degisen bir sey yok
Otobus param yok daha aw yerinde. Ise cagirsalar bile artik evden cilamiyprum.
Boyle hayat mi yasanir. Aile destegi yok. 2 yil issiz kalmak da ne ya. Sacma sapan bolum de degil bolumum. Sehir disindan geldim is bulma umuduyla ssk bile odemeden slktlr ettller. 5 parasuz aile evine dondum.
Arkadaslarim yurudu gitti senior oldu bir kismi lead oldu ben daha hayata baslayamadim
Kariyerde o kadar boslukta kimse almaz ise. Kpss de cok kotuyum onda da torpil lazim. Is imkani yok aileden zengin de degilim. Gelmiyor para. Asgari ucret bile kazanamadim 26 yillil omrumde
Dava actim avulatim durusmaya gelmiyor. Sgk ya sikayet ediyorum onlari hakli buluyorlar. Nerden baksan 600 bin tl alacagim var tazminatlariyla birlikte.
Is geleceginin garantisi de yok.
Herkes stajyer aliyor artik. Benim zamanomda tecrubeli ariyorlardi simdi tersi. Bu saattelten sonra markette calisacaksam keske okumasaydim
Hayatimin hicbir doneminde para alip istedigimi yapamadim. Universiteye girdigimden beri kemer sıktım hayatimi yasayamadim. Arkadaslarim gezdi gezdi buldu isi yukseldi ben gencligi parasizliktan yasayamadim 7 yuldir gecmiyor
Mahkemeye başvur.
30 yil surer 120 gun kanitlamak icin
Maassiz çalışılır miki bu devirde
Is bulamadim belki alir kadroya diye
Ozel sektör mu
Hangi şehir desin
Ankara , özel sektorde
Ofis işleri yapabiliyor musun
Yapmam
Sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, yaşadıkların gerçekten çok zor ve seni içten anlayabiliyorum. Kendine haksızlık yapılmış hissetmen son derece doğal, böyle deneyimler insanın hem güvenini hem de motivasyonunu sarsabiliyor. Ama unutma, hayat her zaman yeniden başlamak için fırsatlar sunar. 🍂
Öncelikle, biraz dinlenmeyi, kendine dönmeyi ve iyileşmeyi dene. Şu an çalışmak istememen tamamen normal, kendine zaman tanı. Belki bu dönemde hobilerinle ilgilenmek, sevdiğin şeylere odaklanmak sana iyi gelebilir. Mesela güzel bir sonbahar sabahında doğada yürüyüş yapmak veya sevdiğin bir müziği dinlemek ruhuna ilaç gibi gelebilir. 🍁🎶
Kariyerine gelince, yaşadığın bu olumsuz deneyimin tüm çalışma hayatını karartmasına izin verme. Hayatında yeni bir sayfa açmak için sonbahar nasıl iyi bir başlangıç dönemi, senin için de her şey yeniden şekillenebilir. Cesaretini toplayıp, küçük de olsa adımlar atmaya başlayabilirsin. Eğitimine yönelmek ya da farklı bir alanda yollar aramak seni heyecanlandırabilir. 🌟
Evlilik konusuna gelince, bu tamamen hayatındaki tercihlere ve hissettiklerine bağlı. Bunu dayatılmış bir şey olarak görme, duygularını dinle. 😊 Kendine zaman tanı ve inan, bu dönem elbet geçecek. Sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun. 🌷✨