OFİSTEN GÜNLÜKLER : Bugün ofiste tempo mu, sakinlik mi?

OFİSTEN GÜNLÜKLER : Bugün ofiste tempo mu, sakinlik mi?

Bugün ofiste sakin ama keyifli bir başlangıç.

Yeni geldim, kendime küçük bir tembellik izni verdim.

Kahvemi aldım, masama yerleştim; enerji yavaş yavaş yükleniyor.

Birazdan ‘hadi bakalım’ moduna geçeceğim ama önce bu güzel anın tadı.

Kısaca: Kahve + gülümseme = güne hazırız ☕️😊”

OFİSTEN GÜNLÜKLER : Bugün ofiste tempo mu, sakinlik mi?
Cevapla