Geleceğim için kendime son şans veriyorum 23 yaşında sıfırdan başlamış gibi olucam hayata çok mu geç sizce?

BİM de çalışıyorum şu an personelim
2-3 gün sonra ortaöğretim KPSS çalışmaya başlıcam
İyi bi puan aldım atandım atandım yoksa bitmişim


2. plan güzel çalışma saatleri iyi olan bi mutfak a giricem orada kendimi aşçı olarak yetiştircem
Çocukluğumdan beri zaten mutfaktayım
Güncellemeler
6 ay
Ortaöğretim KPSS mı aşçılık mı sizce ben de devlet her zaman iyi
Geleceğim için kendime son şans veriyorum 23 yaşında sıfırdan başlamış gibi olucam hayata çok mu geç sizce?
Cevapla