Eğitim & Kariyer Geleceğim için kendime son şans veriyorum 23 yaşında sıfırdan başlamış gibi olucam hayata çok mu geç sizce? xxxx3458 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor BİM de çalışıyorum şu an personelim 2-3 gün sonra ortaöğretim KPSS çalışmaya başlıcam İyi bi puan aldım atandım atandım yoksa bitmişim 2. plan güzel çalışma saatleri iyi olan bi mutfak a giricem orada kendimi aşçı olarak yetiştircem Çocukluğumdan beri zaten mutfaktayım Güncellemeler6 ay Ortaöğretim KPSS mı aşçılık mı sizce ben de devlet her zaman iyi Geleceğim için kendime son şans veriyorum 23 yaşında sıfırdan başlamış gibi olucam hayata çok mu geç sizce? Cevapla Çocuk Soruları Güzellik Soruları KPSS Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
pembebalikk Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 6 ay 30’una geldiğinde hala “geç mi oldu” diye düşünmek istemiyorsan bir an önce başla. Ben 26 yaşımda yeniden başlıyorum 1 0 Yorumla
Mehmet96i Takip Et Xper 5 Yaş: 29 6 ay Geç değil. Ama olmazsa da hayatın sonu değil. Bu devirde meslek edinmek daha değerli. Sanayideki çırak bile geleceğin milyoneri 1 0 Yorumla
Özlenenözlenirmi Takip Et Xper 4 Yaş: 22 6 ay Geç değil sınava girebilirsin 0 6 Yorumla xxxx3458 6 ay KPSS ortaöğretim bakalım sıfır bilgi girdim 66 aldım geçen çalışcam 86-90 alsam tamam Yorumla xxxx3458 6 ay Arası bi puan işte Yorumla Özlenenözlenirmi 6 ay Çalışmadan güzel puan almışsın yine sınava girenlerin yaşı bizden daha büyük ya Merak etme 😁 Yorumla xxxx3458 6 ay Bilir misin sorsam şimdi diyelim iyi puan aldım direk iş başı mı yapıyorum yoksa eğitim vs var mı Yorumla Özlenenözlenirmi 6 ay Eğitim süreci olur bir hafta falan ama o sırada maaşın işlemiş olur Yorumla Özlenenözlenirmi 6 ay Puan alınca tabi kpss iş başvurusu açılıyo kendin başvuruyosun şartlarına bakarak Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
30’una geldiğinde hala “geç mi oldu” diye düşünmek istemiyorsan bir an önce başla. Ben 26 yaşımda yeniden başlıyorum
Geç değil. Ama olmazsa da hayatın sonu değil. Bu devirde meslek edinmek daha değerli. Sanayideki çırak bile geleceğin milyoneri
Geç değil sınava girebilirsin
KPSS ortaöğretim bakalım sıfır bilgi girdim 66 aldım geçen çalışcam 86-90 alsam tamam
Arası bi puan işte
Çalışmadan güzel puan almışsın yine sınava girenlerin yaşı bizden daha büyük ya Merak etme 😁
Bilir misin sorsam şimdi diyelim iyi puan aldım direk iş başı mı yapıyorum yoksa eğitim vs var mı
Eğitim süreci olur bir hafta falan ama o sırada maaşın işlemiş olur
Puan alınca tabi kpss iş başvurusu açılıyo kendin başvuruyosun şartlarına bakarak
Hayır çok geç değil