Herkes ingilizce biliyor, artık ingilizce bilmenin hiçbir avantajı yok diyenlerden misiniz?

Farklı bir yabancı dili orta veya ileri derecede bilmek ayrı bir önem taşıyor, evet. İnsanlardan sürekli yukarıda yazmış olduğum cümleyi duyuyorum ve çok kez duydum. Sizce neden böyle söyleniyor?

Herkes ingilizce biliyor, artık ingilizce bilmenin hiçbir avantajı yok diyenlerden misiniz?
Cevapla