Kızlardaki bu kariyer merakı nereden geliyor?

Bakıyorum 2 yıllık üniversite bitirmiş şimdi evde boş takılan boş gezen kızlar kariyer diyor işi iyi olacak falan diyor. Ben psikoloji okuyorum bunlar böyleyse benim tıptan aşağısını istememem gerek o zaman kfkrkd ki istemiyorum da gözüm yüksekte değil aşırı. Bizim bölümde 2 yıllık üni bitirmiş sevgilisi olan arkadaşım bile var.

Kızlardaki bu kariyer merakı nereden geliyor?
Cevapla