Gizli Üye(25-29)6 ayBankadada çalışabilirim sigortacıdada çalışabilir bu bölümğn mezunuyum ama daha çok magazada satış danışmanı olarak çalıştım hep~😀😀yada farklı sektörlerde çalıştım. Kasiyerlik yaptım, dövmeci'de çalıştım. Fabrika'da çalıştım sana ne lazım? 😀🥳benim cv geniş ama hiçbirini deneyim, tecrübe olarak yazmıyorum jajwajajqjwjwkwjwkwkwwkhsjaja
27 Yorumla
Soran6 ayDövmeci kötü ya
Cevap sahibi6 aySen memur olarak aylık ne kadar alıyorsun? Dövmeciler aylık 70 bin alıyor ?
Cevap sahibi6 ayHahaha
Cevap sahibi6 ayHerkes işinde gücünde neden çalışmak kötü olsun? Resim yetenegin var mı? Yoksa zaten işe yaramazsın knka
Cevap sahibi6 ayBirde işini severek yapmıyorsan kötü
Cevap sahibi6 ayKnka dövmeciler senin aylık aldıgın memur maaşınının 4 katını alıyorlar.
Soran6 ayBen dövmecilik de yapardım ama haram iş yapmak istemiyorum
En İyi Cevaplar
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
6 ayÖzelde öğretmenlik yaptım. 9 saat aralıksız çalışıp (tenefüssüz ve öğle arasız) asgari ücret alıyordum. O yüzden ara verdim.
Çok iyi bir öğretmenim fakat hakkımı alamamak üzücü. Velilerim hâlâ öğretmenler gününde ararlar. Tüm öğrencilerimin kardeşlerini de okuttum. Fakat iyi bir öğretmene reva gördükleri maaş bu.
22 Yorumla- 6 ay
Şunu fark ettim gerçekten iyi çalışkan öğretmenler atanamıyor matematik yapamıyorlar genelde buna üzülüyorum umarım hak ettiğin işte çalışır ve karşılığını alırsın 🙏
- 6 ay
@PokerFace001 Teşekkürler. 🙏🏻
6 ayBende memurum. Hemşireyim 80k alıyorum yaklaşık olarak gayet mutluyum
11 Yorumla
Soran6 ayOo baya iyimiş
Gizli Üye(25-29)6 ayMemur olmak için uğraşıyorum bende 🙂
124 Yorumla
Soran6 ayNe memuru
Cevap sahibi6 ayDin kültürü öğretmenliği
Soran6 ayOo ne güzel. Hangi şehirde
Cevap sahibi6 ayBitirdim bölümü ags hazırlanıyorum
Soran6 ayİnşaallah olur ya. Kaç yaşındasın
Cevap sahibi6 ayİnşallah 26
Soran6 ayBenden bir yaş büyükmüşsün
Cevap sahibi6 ayOlabilir 24 yaşında mezun olduğum için ancak atanabilmek için uğraşıyorum
Soran6 ayBen de öyleyim ya
Cevap sahibi6 ayMemur olmussun işte sanırım senin lisans memurluk değil
Soran6 ayHayır başka
Cevap sahibi6 ayEvet belli erken atanmıssın çünkü
Soran6 ayLisans okudum ama 24 mezunuyum
Cevap sahibi6 ayHangi bölümden atandınız
Soran6 ayBölümden değil
Cevap sahibi6 ayVar öyle arkadaşlarım bölümü bitirmeden ortaöğretim kpss ye girip atanacak puanı atandılar sonra en büyük pişmanlığım
Soran6 ayÖyle değil benimki
Cevap sahibi6 ayLisans değil ortaöğretim değil ne peki yarı özel yarı devlet mi?
Soran6 ayHayır devlet ya. boş ver
Cevap sahibi6 ayTemizlik görevlisi olarak falan mı atandın. Merak etme sebebim kolay atanmıssın bu yüzdendi
Soran6 ayHayır değil
Cevap sahibi6 ayGizlemenin amacı ne zaten gizli kullanıcısın?
Soran6 ayCanım öyle istiyor. Gerek var mı bilemeye
Cevap sahibi6 ayO zaman benimkini de sormayacaktınız.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 😊
Memurun maaşının sabit olması, çoğu insan için bir güvence ve huzur kaynağı olabilir. Hele ki ekonomik istikrarı koruyabilen bir işin varsa, bu gerçekten şükür gerektirir. Tabii ki maaşlardan duyulan memnuniyet kişisel ihtiyaçlara ve koşullara bağlı değişiklik gösterebilir.
Konu maaş olunca belki geleceğin için de bir planlama yapmayı düşünebilirsin. Hayal ettiğin bir kariyer geliştirme fırsatı veya başka bir hedef varsa, neden olmasın? Kariyerde memnuniyet sadece gelirle sınırlı değil, yaptığın işi sevmenin de büyük bir katkısı olduğunu unutma! 🙌🍂
Ekim'in bu huzurlu günlerinde kendine ve geleceğine dair umutlarını hep canlı tut! 💫00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Özel ve kamuda denetim yapıyorum. Kendi işim, kazancım da buna uygun.
00 Yorumla
6 ayhiç memnun değilim şirkette yönetici asistanlığı yapıyorum ama aynı zamanda fiyat listeleri, maliyet, envanter, e ticarete de bakıyorum şu an c2 ingilizce öğrencisiyim 3 hafta sonra almanca eğitimi alıp kendimi geliştirmek için bu şirketten ayrılmayı düşünüyorum
22 Yorumla
Soran6 ayNiye güzel değil ya
6 ayMemurluğu bile beğenmeyen var insanlar ayağını yorganına göre uzatmak yerine hep yorganı genişletme derdindeler. Bende memurum memnunum. Elhamdülillah
21 Yorumla
Soran6 ayNe güzel. Ne kadar alıyorsun
Maaşımdan da işimden de memnunum tek sorun çalıştığım ortamdaki insanların iki yüzlüoigi sürekli dedikodu kaostan beslenmeleer fısır fısır konuşmalar
Kim dost kim düşman bilmiyorum ama dostun olmadığına eminim. Yine de buna kendimi inandıramadigim için sürekli guveniyirim. Galiba çok yalnızım.
10 Yorumla
6 ayİşsizim bi taraftan okuyom bi taraftanda evimde şarkı üretiyom hayalim o yönde yani para yok şimdilik
13 Yorumla
Soran6 ayİnşaallah güzel yerlere gelisin
- 6 ay
Amin
6 aybende memurum ama affedersin tuvalet mutfak ve ortalık paspaslıyorum bezen soruyorum kendime ben memur muyum yoksa işçi mi diye
12 Yorumla
Soran6 ayBen de onu yapıyorum arada. Etrafı temizliyorum
- 6 ay
vallahi soran olursa bok temizliyorum diyorum millete ne edeyim işim bu
6 ayÖğretmenlik ve mühendislik okumama rağmen Emlak ofisim var ayrıca tarım ve hayvancılık yapıyorum. Düzenli gelirim yok arada emlak alım satım fırsatları çıkıyor yatırımlarla beraber yıllık 3 milyonu geçiyorum rahat. Hedef 5 yıl içinde yıllık 10 milyonu görmek ki olacak.
00 Yorumla
6 ayMaaş iş verenlerin çalışanlarına hayallerinden vazgeçmeleri için verilen bir rüşvettir. şu an 3 harfli marketlerden birisinde mağaza müdürüyüm. ( Sözde müdür. Normal personel den farksız ) Maalesef maaşlar vasatın altında. Ama 1 ay sonra inşallah kendi ticari faaliyetlerime başlayacağım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ay8 yıllık öğretmenim, son maaşım 50.700 TL yattı.
Mesleğimiz itibarsizlastirildi , diğer ülkelerdeki gibi hak ettiğimiz saygınligi da gördüğümuzi düşünmüyorum. Veli bizi bakıcı gibi görüyor, Maaştan günümüz sartlarinda memnun değilim (tek başıma yaşıyorum) zaten herhangi bir fabrika iscisiyle ayni maaşı alıyoruz... İdeallerim vardı benim... Ama henüz yolun başındayken, tükenmiş hissediyorum.
316 Yorumla- 6 ay
Kötü.. evet, aramızda 10 lira var maalesef
- 6 ay
Öğretmenlerin kendisi itibarsızlaştıriyor mesleği. İşini severek özveri ile genç nesli terbiye edip ülkeye vatana millete faydalı fertleri dönüştürme şuuru ile hareket eden kaç öğretmen var çevrende? İğne başkasına ise çuvaldız kendine...
Cevap sahibi6 ay@DiplomalıHavuç inanın bulunduğum okulda 33 öğretmenden bir kişi hariç diğer hepsine kendi çocuğumu gözüm arkada kalmadan emanet edebilirim, hepsinin öğretmenliğine kefilim. Bu güne kadar üç şehirde çalıştım, çalıştığım tüm okullarda özveri yoksunu arkadaşlar bir iki kişiydi, her yerde her kesimde çürük yumurtalarimiz yok mu havuç bey
- 6 ay
Havucu sev
Doğayı koru
Öğretmen hanım apla 🤪
Cevap sahibi6 ay@DiplomalıHavuç sizden küçüğüm ağabey, havuca da abi dedik ya, neyse , aksaminiz hayrolsun diplomaniz bol olsun efenimmm
- 6 ay
Küçük taze çıtır
Bak bu güzel
34 bedenli kalem etekli isen bir de
Bul beni çabuk 😗😃 - 6 ay
😝*
Cevap sahibi6 ay@DiplomalıHavuç olmadı şimdi bu 🤷🏻♀️
- 6 ay
Haha
Baltayı taşa mı vurdum ne 😃😀
Cevap sahibi6 ay@melekina sınıf öğretmeniyim ben hocam , vergi dilimi vs etkisi oluyor ondan muhtemelen
Cevap sahibi6 ay@melekina şimdi tekrar baktım bordroya, doğdu yazmışım hakikaten o kadar yatmış 🥺 amin hocam, hepimiz hak ettiğimiz değeri bir gün görürüz umarım , basarilariniz daim olsun sizin de 💞
- 6 ay
Gizli senin kaç tane ponçigin var sınıfta
Cevap sahibi6 ay@DiplomalıHavuç havuc sen soru sorma hakkını üsluptan kaybettin 👋🏻
- 6 ay
Memeni yerim dedirtme bana
Düzgünce bir şey sordum sana
Çirkin ördek
6 ayPatronu zengin ediyoruz bu ay yeni ev yenı araba alacak valla memnun değilim ilk defa böyle bi insanla calısıyorum Allah kimsenin başına bu patronu vermesin. Mecburiyetten duruyorum düğünüm olcak 5 aya
32 Yorumla
Soran6 ayAllah kolaylık versin. Ne iş yapıyorsun
Gizli Üye(18-24)6 ayJinekoloji uzmanıyim yani rahat bı işim var tabi bazen çok pis görüntülerle karşılaşıyorum genel olarak maaşım iyidir ayda 70 bin alıyorum...
33 Yorumla
Soran6 ayDeğişikmiş ya. Gerçekten artık şey görmekten miden bulanmıştır kesin
- 6 ay
Jinokoloji uzmanı o kadar az almaz. Yalan kasmaya gerek yok. 200 ü var en kötü
Soran6 ay@Zarifenurxx maşallah ne güzel
6 ayücretli öğretmenlik yapıyorum aylık 10 bin tl alıyorum
13 Yorumla
Soran6 ayBen de edebiyat öğretmeniyim hiç yapmadım. Onun yerine bimde çalışmak daha mantıklı.
- 6 ay
markette ağır kaldıramam en fazla 1 ay dayanırım ben
Soran6 ayAllah kolaylık versin o halde ne diyeyim
6 ayOgrenciyim iskur programi cikti bir ondan aliyorum 3 5 kurus
11 Yorumla
Soran6 ayNe güzel
6 ayHammal. Maaş fena değil.
Hiç bişeyden memnun olmicam ama yeni hayat felsefem.
14 Yorumla
Soran6 ayOlmak lazom işte
- 6 ay
Yok ya, 40 yıl hizmetim var benim bu dine maneviyata :) bi köstekli saat hediye almış değilim
Soran6 ayE ne güzel
- 6 ay
Peki
Gizli Üye(25-29)6 aySiteyi doktorlar, mühendistilerc yöneticiler doldurmuş maşallah herkesin maaşı uçuyor. Ne zaman maaş sorusu olsa aynı terane 😁
Nail art uzmanıyım asgari ücretin bir tık üzerinde kazanıyorum. Uçamadım henüz
64 Yorumla
Soran6 ayİnşaallah uçabilmek sana da nasip olur
Cevap sahibi6 ay@Kampçı_ iyi Allah daha çok versin ne diyim
- 6 ay
Size de yazık
Serbest çalışıyorum bir maaşım yok. Maaşlı çalışarak kazanabileceğimden birkaç kat kazanabiliyorum.
11 Yorumla
Soran6 ayDaha iyiymiş
6 ayYurtdışında ihracat yapıyorum hayallerime yaklaşıyorum son çalışmak istediğim üç ülke kaldı onlarda olduğu zaman tadından yenmez not (Şu anda 11 ülke ile çalışıyorum) :)
21 Yorumla
Soran6 ayOo maşallah baya iyimiş
Gizli Üye(30-35)6 ayŞükür diyelim.. ayrıca açıklama için teşekkürler valla çok haklisin
24 Yorumla
Soran6 ayRabbim şükrünü arttırsın. Rica ederim
Cevap sahibi6 ayAmin inşallah siz memnunmusunuz
Soran6 ayElhamdülillah
Cevap sahibi6 aySevindim
Gizli Üye(18-24)6 ayBaristayım memnun değilim işim harici herşeyi yaptım. Bulaşık yıkama cam silme yerleri silme depo buzdolaplarını silme sevkiyat kolilerini taşıma yerleştirme sayım yapma sisteme girme falan aklıma gelenlerle ayyhh sayarken fenalık geldi. Kısa zamanda istifa basmayı düşünüyorum
03 Yorumla- 6 ay
Maasin ne kadar
Cevap sahibi6 ayAsgari ücret :' (
- 6 ay
Nerede yaşıyorsun
Gizli Üye(36-45)6 ayElhamdüllilah hayallerimin ötesini yaşıyorum
12 Yorumla
Soran6 ayHmm ne kadar ötesinde
Cevap sahibi6 ayelinin körü kdar
6 ayMermer ocağında müdürüm
Maden mühendisleri odasının rakamını alıyorum
12 Yorumla
Soran6 ayİyimiş ne güzel ama zor iş Allah kolaylık versin
- 6 ay
Öyle
Teşekkürler
Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı. ben kamudayım ve memnun değilim. bazı gruplar lobileri vasıtasıyla maaşlarına ek ödemeler aldılar. ama benim grup hariç. tabi gönüller kırıldı. ünvanlar arasında maaş anlamında bi katsayı gozetilmediği icin bu oluyor. herkes kıyaslıyor.
00 Yorumlaİş yok yayın yapıyorm 100 bini görüyorum bâzı aylar yaş 21 araba aldım
31 Yorumla
Soran6 ayYok artık. Tiktpkçu musun
6 ayFizik öğretmeniyim maaşım idare eder İstanbul şartlarında karı koca çalışıyoruz idare ediyor
31 Yorumla
Soran6 ayİyi ne güzel. 17 yaşında duruyorsun ama
Su izolasyon işi yapıyorum kurban bayramından beri iyi kazanıyorum. Ama çok pis iş ayrıca kullandığım malzemeler alerji yapıyor bazen. Sen sırtını devlete dayamışsın Allah afiyet versin kardeşim.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayLojistik deposunda part time çalışıyorum. 3 Kasımda işe başladım ve hala maaşım yatmadı sözde bugün yatacak. Sizce saat kaça kadar yatar
26 Yorumla
Soran6 ayİnşaallah. En geç veşe ladar yatar
Cevap sahibi6 ayYattı saat beşte yattı keşke hiç yatmasaydı
Soran6 ayNiye ya
Cevap sahibi6 ay11 bin yattı
Cevap sahibi6 ay11 bin almasam da olurdu
Soran6 ay11 ne ya. Sormadın mı niye diye
Kuran kursu öğreticisiyim ama severek yapmıyorum
011 Yorumla
Soran6 ayNiye ya. Sevilmez mi o iş
Soran6 ayE başka ne iş yapacaksın ki
Soran6 ayEee neden sevmedin ki
Soran6 ayHmm garip
Soran6 ayÖn yargılı olmadım. Meraktan soruyorum
6 ayKpss ye hazırlanıyorum, evdeyim.
22 Yorumla
Soran6 ayAllah kolaylık versin
- 6 ay
Teşekkürler.
Gizli Üye(18-24)6 ayMaaşımdan memnun değilim aylık 11 bin aldım. Part time çalışıyorum
21 Yorumla
Soran6 ayKötüymüş
- Eğitim & Kariyer konusunda 978 cevap paylaştı.
s 6 ayMuhasebe, maaşı da eh işte yani şükür
23 Yorumla
Soran6 ayAllah kolaylık versin. Ne kada peki
- 6 ay
Onu söyleyemiyoruz maalesef bi kere yaptım sitede o hatayı
Soran6 ayNiye ki
Gizli Üye(25-29)6 ayYouTube veya tiktok gibi video platformlarına shorts formatında video üretiyorum, evden yapıyorum ve ayda en az 60-80 bin arası kazanıyorum. Bazen daha fazla olabiliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayBenim müdürüm ilkokul mezunu eli gotunde gezerek benden 3 kat daha fazla maaş alıyor. Maaşımı ve mesleğimi söylemesem de olur, çünkü zaten mesleğimi yapamıyorum.
01 Yorumla- 6 ay
Hangi sektör müdürle çalışan arasında oladar fark olması bana tuhaf geldi.
6 ayYani kendi işim kendime iyi maaş veriyorum zam ayı geldi baya bı zam beklentim var 😂
00 Yorumla
6 ayMüşteri temsilciliği asgarî ücret yetmiyor maalesef
00 YorumlaTasarımcıyım, ortalamanın üstünde alıyorum ama isteklerime yine de yetmiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayÇok şükür memnunum euro olarak maaş alıyorum tek zorluğu bazen sık seyahat etmek zorunda kalıyorum. 4500 € sabit maaşım var bonus ile 5000'i rahat geçiyor.
08 Yorumla- 6 ay
mesleğiniz ne
Cevap sahibi6 ay@roronoa_ikra yapay zeka ile uğraşıyorum
- 6 ay
ya çok iyiymiş peki zor mu bence meslek seçme asamasindayim da o yüzden sordum
Cevap sahibi6 ay@roronoa_ikra biraz zor çoğu zaman çok fazla uğraştırıyor
- 6 ay
:(( hmm bilemedim
Cevap sahibi6 ay@roronoa_ikra pc başında yapabileceğin bir meslek seç yanına yabancı dil ekle derim
- 6 ay
PC başı iş istemiyorum doktor olmak istiyorum
Cevap sahibi6 ay@roronoa_ikra çok iyi, inşallah olursun
6 ayEv kızıyım babam düzenli harçlık veriyor memnunum 😂
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 614 cevap paylaştı.
6 ayŞükür diyelim bereketi olsun. Lakin insanlar yoruyor beni
00 Yorumla
6 ayNe memurusunuz. Düz memurluk ise birkaç sorum olacak da
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 576 cevap paylaştı.
6 ayşu an değil ama gelecekte kendi işimde iyi olacağımı düşünüyorum
00 Yorumla
6 aytemizlik işi ve matematikle uğraşıyorum memnunum. arada yoğun iş temposu krize sokuyor
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 438 cevap paylaştı.
6 ayTır kullanıyorum akaryakıt taşımacılığı standart piyasa maaşı
00 Yorumla
6 ayRakam konuşmaya gerek yok, herkesin maaşı kendi özelidir.”memnunum”
00 YorumlaDisciyim memnunum
11 Yorumla
Soran6 ayNe güzel
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayBir kaç farklı sektörde ticari faaliyetlerim var kazancım çok iyi şükürler olsun
00 Yorumla
6 ayJandarmayım memnunum çok şükür
13 Yorumla
Soran6 ayAllah kolaylık versin ya
- 6 ay
Teşekkür ederim
Soran6 ayRica ederim
6 ayŞükür memnunum
11 Yorumla
Soran6 ayNe iş peki
Gizli Üye(36-45)6 ayMemmun değilim. Düzenleme yapacaklardı, 30bin lira zam geliyor diye ülkede yer yerinden oynadı ve dolayısıyla iptal edildi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayUzay araştırma gemisinde yönetim temsilciyim aylık 3000-5000 dolar kazanıyorum. Allah’a şükürler olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayÖzel ders öğretmeniyim bir okulda çalışmıyorum buna rağmen geçinebiliyorum maaşımdan da memnunum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAsgari ücrete amele olarak çalışıyorum
22 Yorumla
Soran6 ayAllah kolaylık versin
Cevap sahibi6 aySağol
Gizli Üye(25-29)6 ayEvet kocamın maaşından memnunuz dnjf
23 Yorumla
Soran6 ayNe kadar alıyor
Cevap sahibi6 ay120
Soran6 ayOo maşallah
Gizli Üye(25-29)6 ayCnc torna işi yapıyorum pek memnun değilim ama inşallah bu sene daha memnun olacağız
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayMaaşımdan memnunum ama bazı fiyatlardan asla değilim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayMühendisim maaşımdan memnun değilim ekstra yaptığım işler var işi bırakmayı düşünüyorum
00 YorumlaMağazada güvenlik ve otomasyon sorumlusuyum yetiyor diyelim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayİbb kepçe operatörüyüm 80 bin maaşım
12 Yorumla
Soran6 ayGüzelmiş Allah kolaylık versin
Cevap sahibi6 aySagol kardeşim sanada
Anaokulu öğretmenliği yapıyorum, aylık 53.700 alıyorum. Çocukları sevdiğim için işimden ve maaşımdan memnunum. :)
17 Yorumla- 6 ay
Allah bereket versin
- 6 ay
@mustafacan1321 Teşekkür ederim.
- 6 ay
Rica ederim arkadaşım olur musunuz
- 6 ay
@mustafacan1321 Tabi. 😄
- 6 ay
Istegimi kabul eder misiniz
6 ayMakina mühendisiyim kendi işim ort 40 50 kişi çaliştiriyorum
18 Yorumla
Soran6 ayOo aylık kazancın ne peki
- 6 ay
Onu bilemem ama milyonun üzerindefir
Soran6 ayİnsan maaşını bilmez mi ya
- 6 ay
Kendi işim maaş almiyorum ki
Soran6 ayTamam da sonuçta bir aylık kazanç vardır. Gelir gider debgexi bir muasebeci vardır
- 6 ay
Vergi memuru musun sanane
Soran6 aySoru sormuşum. Cevap vereceksen hepsine ver
- 6 ay
🖐🖐
6 ayNerede memursunuz?
43 Yorumla
Soran6 ayİstanbul'da
- 6 ay
Hangi bakanlık olduğunu soruyorm
Soran6 ayOnu söyleyemiyoruz maalesef
- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer