Ben açıktan okuyorum liseyi işe mi girsem diye düşünüyorum kuaför mi yoksa ascılığa mi girsem diye çok düşünüyorum sizce hangisi daha iyi
Okursam hukuk vs. İstiyorum napicam bilmiyorum
Ben açıktan okuyorum liseyi işe mi girsem diye düşünüyorum kuaför mi yoksa ascılığa mi girsem diye çok düşünüyorum sizce hangisi daha iyi
Okursam hukuk vs. İstiyorum napicam bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aşçılık seçersen çok iyi bende aşçıyim
Pideciliktwn başlayıp onun üstüne başka yemekler katmayı düşünüyorum ayriyeten dükkan nasıl
Seninle konuşmuştuk Sanki bu konuyu daha önce 😁
Qkskwkwm Selam abi gende kararsızlık iste napacaz ksmsm fikir danışın sonra bildiğimizden gidiyoz skxjsj yemekte gelişiyom bu arada jsjsjs tatlilardayim
Bak şimdi sana şu kadar diyim keyif aldığın haz aldığın şeyleri yap kendini geliştir onunla bütünleş kararsız kalmazsin
Misal ders çalışmaktan haz almıyorum ama mutfağa girip biseyler yapmak beni mutlu ediyor ama kizim diye annemin iler eşim olacak kişi için hazirlandihimi sanmasini istemiyorum o evleneceğim kişi hiç olmicak haberi yok jwjsjs bide bu şehirden gitmek istiyorum jwjdjd
Misal defterim önümde xuan ama ders çalışmak istemiyorum wjdjd
Tamam ben seni yanıma yardımcım olarak alacam hazırlan hahaha
Hzhzhz aa bu kadar hızlı teklif beklemiyordum jxjxjx
Sesli için müsait misin daha detaylı anlatayım sana
Olur ver bekliyorum
Terzilik öğren
Ticaret en iyisi
Bence calis
Oku tabiki
Okusqmda bi işte olmak zorundayım yazın giricem dönem param için bide test bide kendim için şuandan okuyamazsam meslek en azından elimde olsun istiyorum ya kuaförlük ya da aşçılık
Beynini bu karmaşaya sokma küçük küçük part-time olarak başlayabilirsin illa çalışmak istiyorsan
Valla arkada ne ana ne de baba olmayınca mecburum yok değiller ama ekonomik destek yok wjdjdj
İnan seni çok iyi anlıyorum canım
Aşçılık
Yas kac da