şu an bilgisayar Programcılığı 1. sinif öğrencisiyim. Tekrar bu sene girmeyi düşünüyorum Boş zamanlarımda e ticaret ile ilgilenmeyi düşünüyorum eskiden uğraşırdim az çok Ayrıca thy akademisinde şartları sağlarsam 2 yıllık eğitimden sonra %90 THY içinde iş bulup yardımcı pilotluk gibi imkanlarda var tabi mülakat güzel geçerse 20 yaşınin başlarinda bir erkeğe tavsiyeniz nedir
Güncellemeler
6 ay
Allah'tan 20 yaşında bir kadına tavsiye demedik 40 kişi takla atardı 😄😆
20 yaşında bir erkeğim kariyer için ne yapmalıyım?
Evet öyle bana mantıklı geliyor yani yksye girmeyi düşünüyorum sağlık ve güzel bölüm gelirse giderim diye THY için de zaten İngilizcem vardı biraz geliştirip bakmayı düşünüyorum şimdilik bakalım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
pilot ol olmadı host ol
Evet öyle bana mantıklı geliyor yani yksye girmeyi düşünüyorum sağlık ve güzel bölüm gelirse giderim diye THY için de zaten İngilizcem vardı biraz geliştirip bakmayı düşünüyorum şimdilik bakalım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!