Arkadaşlar merhaba bir sorum olucak lütfen açıklamayı okur musunuz?

Şimdi gerçekten anlayamadığım bir şey var meslek lisesi mezunu bir kız zamanında da Anadolu lisesine puanı yetmediği için meslek lisesine giden bir kız üniversitesi sınavında düşük düşük puanlar alıp hiç bir yere yerleşenemiş bir kız yani ortada hiç bir emek yok o kadar emek vermiş uğraşmış yatmamış bir sürü üniversitesi mezunu İİBF mezunları varken ve onlar iş bulamazlarken diğerleri nasıl oluyorda muhasebecinin yanında iş bulabiliyor bu haksızlık değil mi lütfen gerçekçi olun yaa böyle bir şey olabilir mi o kadar kişi emek veriyor flan ama mesela bu kişi lise bitiyor evde yatıyor hiç bir şey yapmıyor sonra direk iş buluyor nasıl oluyor bu iş
Arkadaşlar merhaba bir sorum olucak lütfen açıklamayı okur musunuz?
Cevapla