21 yasindayim fabrika da çalışıyorum, genç yaşta fabrika da çalışmak kötü mü?

19 yaşında fabrika da iş hayatına başladım. Şu an 21 yaşındayım. Çalısanlardan en küçük genelde 25 yasinda oluyor ben çok küçük kalıyorum. Biraz erken mi başladım fabrika isciligine?

21 yasindayim fabrika da çalışıyorum, genç yaşta fabrika da çalışmak kötü mü?
Cevapla