Hazırlık sınıfında "kayıt yenileme" zorunlu mu?

Merhabalar arkadaşlar. Bir sorunun cevabını acil arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

NKÜde hazırlık okuyorum. Hazırlık sınıfı olduğumuz için sene başında kayıt yenilemeyle bir işimiz olmadığı söylenmişti. Sanırım bahar dönemindede kayıt yenileme olayı varmış. Ben bununla ilgili herhangi birşey yapmadım (öğrenci giriş ekranından). Bir sorun olur mu?
Hazırlık sınıfında "kayıt yenileme" zorunlu mu?
Cevapla