YGS girecek arkadaşlar sizce ÖZDEBİRİN denemleri mi daha çok zor yoksa TÖDERİN mi?
ÖZDEBİR
TÖDER
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Valla bana TÖDER daha kolay geldi
ikisinde girdiniz mi?
denemenin zor olması daha iyi değil mi sizce? daha rahat yaaparız?
ben takmıyorum :D
250
töderin ile çalıştım daha iyi
TÖDER daha mı iyi? özdebir çok kazık ya :D
Cevap
0Cevap
özdebir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar