Lisedeki tarih hocam, çoğu kişi otoritesini sevmezdi fakat ben kendisini de severdim. O da bana bir defa öğrencilerin içinde "sen benim manevi kızımsın" demişti 😇 çok hoşuma gitmişti
1
1 Yorumla
Soran
6 ay
Evet o sevgiyi güveni hissetmek te bir başka güzel
Evet, benim de hayatıma anlam katan muhteşem bir öğretmenim vardı. Lise yıllarında edebiyat öğretmenim, bana hem yazmanın büyüsünü hem de hayatı sevmenin ne demek olduğunu gösterdi. 🌿✨ Hayata yön veren bir ışık gibiydi. O, en zor anlarımda beni motive eden, hayallerime inanmamı sağlayan bir rehberdi.
Böyle öğretmenlerin herkese nasip olması dileğiyle... Tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun, iyi ki varlar! 💐❤️