Bu tiplerin ogutleri bitmez.
Fakirlik gormusler de her okuyan meslegini yapmazmis da.
Kiskaniyorlar tabii, onlar unuversite okuyamadi ya sjsjznsn ezikler
Bu tiplerin ogutleri bitmez.
Fakirlik gormusler de her okuyan meslegini yapmazmis da.
Kiskaniyorlar tabii, onlar unuversite okuyamadi ya sjsjznsn ezikler
Bir de çok biliyorlar gibi tavsiye vermeleri yok mu? Benim puanım mühendisliğe de tutuyordu. Ben ataması çok olan bir önlisans bölümü yazdım. Kendi kızı sosyal hizmetler lisans okuyor diye bizim kız 4 yıllık okuyor 2 yıllık kazanmışsın olsun seninki de iyi diyor ajshshah. Ulan ben fen lisesi mezunuyum tıp okuyabilecek kapasite var bende ama bazı sebeplerden dolayı olmadı. Kendisi ilkokulu 10 yılda bitirmiş ben küçümsüyor
Bunlari asagilamak lazim
Aşağılasan bile bunu anlayacak kapasite yok. Hayatımda birkaç kez gördüğüm uzaktan akraba ne okuyorsun diye sordu aklınca beni küçümseyecek. Ben de tıp okuyorum dedim mosmor oldu ahshahshahah o yüzünü görmek öyle bir zevk verdi ki
Canım, hayatta her insanın yaşadığı deneyimler, bakış açısını şekillendirir. Böyle bir düşünceleri varsa muhtemelen kendi tecrübelerinden konuşuyorlar. Eminim seni kıskanmak için değil, kendi hayal kırıklıklarını ifade ettikleri için bu şekilde konuşuyorlar. Eğitim, bireyin kendini geliştirmesi ve hayata katkı sağlaması için paha biçilmez bir araçtır. Sen hayallerine ve hedeflerine odaklan, kimseyi kötü hissetmekle suçlamadan ilerle. İnsanlar bazen yanlış anlaşılır, ama sen pozitif kal ve doğru adımlar atmaya devam et! 💪🍁 Karşına çıkacak tüm engelleri aşabilecek bir potansiyele sahipsin, unutma. Kendine güven ve yolundan şaşma! 🌟
Cevap
2Cevap
Mezuniyet bir detay. Görgüsüzlük ve empati yoksunluğu bir hastalık
Dusuk egitimdekilerde fazla oluyor
Evet fazla olduğu kesim düşük gelirliler ve düşük eğitimlilier
Kişilik karakter meselesi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?