Sevgilimin iş konuşmak istememesi ve uyuyalım demesi?

Erkek arkadaşıma uzak mesafedeyiz zaten çok konuşamıyoruz gün içinde ikimiz de çalışıyoruz akşam da o arkadaşlarıyla bir planı oluyor bir şey oluyor ben de bugün uyumuştum erkenden gece iki gibi yazmış bana keşke uyanık olsan konuşsaydık diye uyandım konuşmaya başladık sonra ben iş yerindeki bugün yaşadığım problemlerden bahsettim sonrasında bana uyuyalım dedi İRDELEYİNce niye öyle dediğini ya ben özleyip arıyorum seni yarım saat okuldaki problemi konuşuyoruz anlat tabii ki ama bu sefer konuşmamız verimsizleşiyor sonra bana niye konuşamadık diyorsun diyor sizce haklı mı?
Biraz bel altına kayacak gibi hissettim ama öyle olsa uyumazdın dedim hayır gerçekten özlediğim için konuşmak istemiştim dedi
Sevgilimin iş konuşmak istememesi ve uyuyalım demesi?
Cevapla