Bulduğum işin şartlarına bakın. Kölelik bile bundan iyi değil mi?

Türkiyede toplum neden bu kadar ahlâkî olarak çöktü. Acil iş bulmam gerekti ve bakın sundukları şartlar:

Butik bir otelde gece mesaisi resepsiyonsunuz

Gece 12 saat mesai

Yemek veya kahvaltı yok

22.000 lira asgari ücret

Sigorta yok

En tuhafı da izin günü de yok

Yani haftada gece 84 saat ordasınız.

Neden yemek yok dedim. Sabah eve gideceksin zaten kahvaltını evde yaparsın dediler. Neden sigorta yok dedim. Gececiye sigortaya gerek yok dediler. Halbuki tam tersi gece mesaisi riskli olduğu için önce gececiye sigorta yapılır.

Devlet neden böyle ilanlara ve insanlara izin veriyor neden denetim yok?

Bulduğum işin şartlarına bakın. Kölelik bile bundan iyi değil mi?
Cevapla