Uniye gidesim yok ve derslerim düştü cunku hala bakirim neden?

İlk baslarken olur belki diye hevesli basladim gorenler gozlerinin ici guluyor diyordu derslerim de iyi gidiyodu ama uni bitmek uzere ben hala opusmedim bile hayatimda hic opusmedim ve bakirim olmuyor mk bissuru kursa gittim kiz bulmak icin hicbirinde olmadi ikinci unide bile olmuyor cok sinirliyim neden

Uniye gidesim yok ve derslerim düştü cunku hala bakirim neden?
Cevapla