Bu memuriyet ülke insanı tarafından niye bu kadar abartılıyor?

Biri hakkı ile memur olmuş diyelim maşallah Allah daha iyi yerleri şeyleri nasip Etsin diyip geçiyorum ama insanlar tarafından memuriyetin bu kadar abartılmsı diğer insanlara Kibir ile bakılması sinir olduğum bir konu ne düşünüyorsunuz

Bu memuriyet ülke insanı tarafından niye bu kadar abartılıyor?
Cevapla