Acaba bu ülkenin büyük bir çoğunluğu disleksi mi?

Yıllarca İngilizce eğitim alıyoruz hiçbirimiz hiçbir şey öğrenmiyoruz. Sadece İngilizce değil bütün derslerde böyle. Eğitim sistemimizde sorun var bahanesine sığınıyoruz ama bence insanımızda da sorun var. Bu disleksi olayları genetik aktarılıyorsa eğer Türk toplumunun genetiğinde bu var olabilir çünkü yalnızca eğitim sistemine çamur atamayacak seviyede çok fazla öğrenme soruna sahip insanların yoğun olduğu ülkeye sahibiz. Sadece eğitim değil bir haber oluyor herkes yasa boğuluyor unutulması bir hafta sürüyor. Unutkan bir milletiz ve bunun bence ırksal , genetik aktarımı var bence sorun sadece eğitimde değil.
Acaba bu ülkenin büyük bir çoğunluğu disleksi mi?
Cevapla