Ülkede 1 milyona yakın Mühendis olmasına rağmen neden Osmanlı Devleti kadar güçlü değiliz?

Bende bir mühendisim, ve şunu çok net söyleyebilirim ki ülkede mühendislerin önüne bilerek bariyer çekilmiş durumda, ne Kemalistlerin yönetimi ne de muhafazakar olarak görünen şuanki Yönetim Mühendislerin önünü açmadı , acmiyor.
Bugün sayısı 100 binden fazla olan Makine mühendisleri, Elektrik Elektronik mühendisleri, Mekatronik mühendisleri... varken, sadece Cumhurbaşkanınin damadınin ön plana çıkarılması, diğer mühendislerin önünün açılmamasi bu ülkeye yapılacak en büyük kötülüktür.

Bugün kontrol etmeye çalıştıkları mühendislerin önü açık olsaydı, ekonomik zorluklar bilerek cikarilmasaydi dünyada teknolojide en ön sırada Türkiye olacaktı.

Ülkede 1 milyona yakın Mühendis olmasına rağmen neden Osmanlı Devleti kadar güçlü değiliz?
Cevapla