Sizce 18 yaşında ilerde yapacağımız mesleği seçmek zorunda olmak çok saçma değil mi?

Ben şahsen 18 yaşında ilerde yapacağımız meslek için bölüm seçmenin çok mantıksızca olduğunu düşünüyorum. Şu an 20 yaşındayım ve 2 senede bile fikirlerim çok değişti. Bölümden memnunum ama acaba farklı bi bölüm seçseydim nasıl olurdu diyorum kendi kendime. Üniversiteye ilk başladığımız zaman ile mezun olduğumuz zaman arasında ciddi farklılıklar oluyor bence

Sizce 18 yaşında ilerde yapacağımız mesleği seçmek zorunda olmak çok saçma değil mi?
Cevapla