Arkadaşlar bir yol çizdim ama çok stres yapıyorum siz olsanız napardınız?

Hayalim hep tıptı 24 yaşındayım haliyle geç kalmışlık hissi falan var. Ben bu yıl KPSS'den atanıp. Kafam rahat ailemden uzak yks çalışıp istediğim bölümü kazanmak istiyorum ama soru şu ön lisanstan gircem ataması yok denecek kadar az düz memurluk içinse çok yüksek almak gerekiyor 90+ üstü. Çok stresliyim. Biraz Konuşmaya ihtiyacım var.

Kpss için sayısal mantığım iyi sözel mantığım berbat

Arkadaşlar bir yol çizdim ama çok stres yapıyorum siz olsanız napardınız?
Cevapla