Tıp okuyorum ve kantonde kafede calisan biri bana teklif etti?

Ben tıp 5. sinifim kafede calisan biri var ben gelince hep ictigim kahveyi direkt hazirliyordu falan bennde hoslandim ve konusmaya basladik sevgili gibiyiz ama sonucta ben doktor olacam o hayati boyunca bu tarz isler yapacak nasil olur bilmiyprum hata yapmaktan korkuyprum uygun olur muyuz ki ailem beni evlatliktan reddeder boyle biriyle konustugumi duysa ne yapmaliyim?

Tıp okuyorum ve kantonde kafede calisan biri bana teklif etti?
Cevapla