Kopya çekmeye çalışmak zevkli mi bilmiyorum ama kopya yakalamaktan korkunç zevk alıyorum sizce neden 🤣🤣🤣?

3 yıl önce atanmış bir tarih öğretmeni olarak söylüyorum ki kopya çekmek ten daha eğlenceli bir şey varsa o da kopya çekeni yakalamak 🤣🤣🤣 anlıyorum cebinde kopya var önce hedeften uzaklaşıyorum başka öğrencilere bakıyor gibi yapıyorum bu sazan cebinden kopyayı çıkarıyor dönüp kağıdını alıyorum elindeyken yakalıyorum 🤣🤣🤣🤣 hemen şak diye de tutanağını tutuyorum hele bir de yakalandıktan sonra lelelelele feryat etmeleri yok mu hepten kovuyorum sorun öğretmenlere tabii sizce kopya yakalamak zevkli değil mi

Kopya çekmeye çalışmak zevkli mi bilmiyorum ama kopya yakalamaktan korkunç zevk alıyorum sizce neden 🤣🤣🤣?
Cevapla