Tıpı kazanmak mı dahabkolay yoksa paramedikten 90 üstü alıp atanmak mı hangisi daha mantıklı?

Güncellemeler
7 ay
Kimse yok mi
Tıpı kazanmak mı dahabkolay yoksa paramedikten 90 üstü alıp atanmak mı hangisi daha mantıklı?
Cevapla