44 yaşında bir erkek, bir kurumda yönetici, iletişim var mı bu mesajda?

44 yaşında bir erkek, bir kurumda yönetici, iletişim var mı bu mesajda?

Karaladığım kısımlar sorudan bağımsız.

Bana "sen? " diye aynı soruyu yöneltmiş. Ev işi, demişim. Karşılık olarak, "yoo dışardayım " yazıyor. Ne kadar sağlıklı şu hal?

İnsan konuştuğu kişi ile anlaşmak istemez mi? Anlaşmak, karşıdaki kişinin seni anlayışla karşılaması değildir sadece. Cümleyi doğru anlamak bile bir anlaşmadır. Anlaşmaktır.

Ergen desek ergen değil. Bu kişi yönetici. Okumuş etmiş. Ve her gün okumaya saatlerini harcıyor.

Bu kadar mı zor gerçekten?

Neden anlaşabildiğim birilerine denk gelmiyorum bilmiyorum. Çok bunaldım.

44 yaşında bir erkek, bir kurumda yönetici, iletişim var mı bu mesajda?
Cevapla