İşe çok ihtiyacım var 10 saatlik bir iş buldum sizce çalışmalı mıyım?

Ama saat geçmiyor öyle ki asla saat geçmiyor 12’de gidiyorsun 21:30’da işi bırakıyorsun ama asla geçmiyor zaman Ve o günden hiçbir şey anlamıyorsun çünkü uzak bir de 1,5 saat önceden evden çıkıyorum artı yol parası tabii yol parası tipten falan çıkıyormuş ama gerçekten bilmiyorum iş bulmak da çok zor en azından benim için

İşe çok ihtiyacım var 10 saatlik bir iş buldum sizce çalışmalı mıyım?
Cevapla